Life
Astronauts (Jake Gyllenhaal, Rebecca Ferguson, Ryan Reynolds) aboard the International Space Station are on the cutting edge of one of the most important discoveries in human history: the first evidence of extraterrestrial life on Mars. As members of the crew conduct their research, the rapidly evolving life-form proves far more intelligent and terrifying than anyone could have imagined.