Like Mike
Fourteen-year-old, hoops-loving Calvin Cambridge has a dream: to be a famous basketball player -- to mix it up among the NBA's greatest. But in a game dominated by giants with unparalleled athletic abilities, Calvin's diminutive stature and limited skills, make this a far-off fantasy. Or is it? After he laces up a mysterious pair of old sneakers inscribed with the faded initials MJ, Calvin makes the leap from playground hijinks to NBA superstardom...