Live at River Plate
This is the definitive live concert documenting AC/DC's Black Ice world tour. Shot with 32 cameras entirely in HD in December '09, Live At River Plate marks AC/DC's triumphant return to Buenos Aires, rocking nearly 200,000 fans at 3 sold-out shows.