Live From the Royal Albert Hall
In July, 2009, the Killers set out to create a gift for their fans…a spectacular concert experience, at a uniquely majestic venue, featuring their greatest songs - filmed with pristine production values, for the bands first ever official live concert release. Includes the complete show with all the fan favorites performed live!