Lorna's Silence
Lorna (Arta Dobroshi), a young Albanian woman living in Belgium, has hopes of opening a café with her boyfriend, an itinerant worker who visits when he can. She marries Claudy, a local junkie, to secure legal residency and collaborates with Fabio (Fabrizio Rongione), a low-life cab driver who arranges a hefty payoff for her to marry a Russian mobster. Lorna wants to divorce Claudy; but Fabio wants him to overdose. She knows nothing of the threatening underworld in which she will be enmeshed.