Mad Max
Mel Gibson stars as "Mad" Max Rockatansky in the first of three action-packed Mad Maxmovies. A policeman in post-apocalyptic Australia, Max plans to retire to spend time with his wife and young son. But a when vicious motorcycle gang murders his family, Max becomes a one-man army with on a full-throttle mission for revenge.