Message In A Bottle
This is the latest stage work from Kate Prince, whose renowned narrative choreography includes West End theatrical hits Some Like it Hip Hop, Into the Hoods and Everybody’s Talking About Jamie, set to many of Sting’s most iconic hits, including Every Breath You Take, Roxanne and Fields Of Gold. The production features the astonishing talents of dance storytelling powerhouse ZooNation and brings together a world-class award-winning creative team, including new musical arrangements by Alex Lacamoire (Hamilton, Dear Evan Hansen). Initially inspired by Sting’s track, Desert Rose, Message In A Bottle is an uplifting and poignant tale of humanity and hope that reflects on salient global tropes, including displacement, immigration and survival, using high-energy footwork, exhilarating dance styles and breath-taking athleticism.