Mind My Mind
Chris, an autistic young man who camouflages his obsession with dive bombers, gets by with the help of Hans, the little guy who lives in his head and translates Chris’s social scripts for him. When zoologist Gwen invites Chris to meet her favorite chameleon, Chris and Hans move expeditiously ahead with a flirt script…but then the chameleon dies and Gwen needs Chris to go off script.