Mio Papà
Lorenzo, a carefree diver, lives for freedom and avoids commitment. But when he falls for Claudia, he also finds himself bonding with her six-year-old son, Matteo. A true father-son relationship begins to grow, until fate leads their story toward an unexpected end.