Monster Hunter
Behind our world, there is another -- a world of dangerous and powerful monsters that rule their domain with deadly ferocity. When Lt. Artemis and her loyal soldiers are transported from our world to the new one, the unflappable lieutenant receives the shock of her life. In a desperate battle for survival against enormous enemies with incredible powers and unstoppable, terrifying attacks, Artemis teams up with a mysterious hunter who has found a way to fight back.