Murder in St Omer
The little town of Doulac’s peace is shattered when an anonymous ‘poison pen’ threatens to reveal the truth about a murder committed a few years earlier. A cloud of doubt and suspicion hangs over every home. The mysterious messages also anger a killer who will stop at nothing to avoid exposure. Judge Aubert – who was taken off the case four years before – returns to Doulac and launches an investigation to find the killer and the enigmatic source of the threat.