My Old Ass
An 18th-birthday mushroom trip brings Elliott face-to-face with her wisecracking 39-year-old self. When the older Elliott starts handing out warnings about what her younger self should and shouldn't do, she realizes she has to rethink everything about family, love, and what's becoming a transformative summer.