Mystery Train
A seedy hotel in Memphis, Tennessee, provides the backdrop for three separate tales, featuring everything from a kitsch-obsessed Japanese couple (Masatoshi Nagase, Yûki Kudô) to a trio of amateur robbers (Joe Strummer, Rick Aviles, Steve Buscemi) who discover the true nature of their relationship during a botched heist. Linking the stories together is the hotel's eccentric and creepy night clerk (Screamin' Jay Hawkins) as well as the spirit of Elvis Presley.