Notre Dame de Moncton
Anna is about to reconnect with the son she was forced to place for adoption almost 20 years ago. Unable to go through with the meeting, she finds refuge in the basement of an elderly couple. A dramatic event forges an impromptu relationship between Anna and Victorine, and their strange cohabitation helps them find the courage to face their troubles.