Over Your Dead Body
When miserable couple Dan and Lisa retreat to a remote cabin for a romantic reset, each arrives with a secret plan to kill the other. However, their carefully plotted traps and counterplots quickly unravel when strangers crash the weekend with plans of their own. As the toxic getaway spirals into chaotic carnage, Dan and Lisa must soon figure out if they want to save their marriage or survive it.