Primeval
Veteran reporter Tim Manfrey lands possibly the worst assignment of his life: Travel to the African country of Burundi to locate and capture the world's largest crocodile. Dubbed "Gustave" by the villagers, the croc is said to have dined on hundreds of humans over the years. Complicating matters is an African warlord who is even more bloodthirsty than the giant reptile.