Puffins Impossible: Action Pack 11
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the loveable characters from Puffins Impossible. The Action Pack 11 includes 3 amazing episodes: Puffeine Rush, Berry High Up and Bins There Done That. Puffeine rush: An attempt to get Otto's minions more productive with coffee backfires when the minions start bouncing off the walls - but they might be of use yet! Berry high up: Otto tries to reach a blueberry tree up on top of a steep hill, but all of his attempts fail hilariously. Bins there done that: When Otto tries dumping all of his trash into the lake, the puffins fight back by teaching everyone the importance of recycling.