Remember the Titans
In Virginia, high school football is a way of life, an institution revered, each game celebrated more lavishly than Christmas, each playoff distinguished more grandly than any national holiday. And with such recognition, comes powerful emotions. In 1971 high school football was everything to the people of Alexandria. But when the local school board was forced to integrate an all black school with an all white school, the very foundation of football's great tradition was put to the test.