Rosy
Marine, a 21-year-old student, learns that she has multiple sclerosis, an incurable autoimmune disease. The shock of the diagnosis, the urgency of the situation and the need to make a decision about the treatment to follow, push her to look within herself for a solution... She decides to go on a journey of self-discovery that will cover three far-away countries: New Zealand to rediscover her body, Burma to calm her mind, and Mongolia to reconnect with her soul. Through her unforgettable experiences, Marine learns to meet herself and find a new balance with the disease that she calls "Rosy."