Sleepless in Seattle
After the death of his wife, Sam Baldwin (Tom Hanks) moves to Seattle with his son, Jonah (Ross Malinger). When Jonah calls in to a talk-radio program to find a new wife for his father, Sam grudgingly gets on the line to discuss his feelings. Annie Reed (Meg Ryan), a reporter in Baltimore, hears Sam speak and falls for him, even though she is engaged. Unsure where it will lead, she writes Sam a letter asking him to meet her at the Empire State Building on Valentine's Day.