Sleepover
In the summer before starting high school, Julie (Alexa Vega) and her best friends, Hannah (Mika Boorem), Yancy (Kallie Flynn Childress) and Farrah (Scout Taylor-Compton), have a slumber party. They decide they're going to use the night to shed their nerdy reputations, and they end up in a scavenger hunt against a group of popular girls. To win, Julie and her friends have to steal a car and a boy's underpants and sneak into a nightclub, all without Julie's mom (Jane Lynch) finding out.