Song One
Anne Hathaway stars as Franny in SONG ONE, a romantic drama set against the backdrop of Brooklyn's vibrant modern-folk music scene. After Franny's musician brother Henry (Ben Rosenfield) is injured and hospitalized in a coma following a car accident, Franny returns home after a long estrangement and begins to use his notebook as a guide to how his life has evolved in her absence. Franny seeks out the musicians and artists Henry loved, in the course of her journey meeting James Forester (Johnny Flynn), his musical idol, whose success and fame belie a shy and private man. As a strong romantic connection develops between Franny and James, the question becomes if love can bloom even under the most adverse circumstances.