Spin the Bottle
When a group of friends play spin the bottle in a house marked by a brutal massacre, they unknowingly unleash an evil spirit and start dying in terrifying ways. Now, the survivors must stick together to uncover the house’s dark secrets and end the bloodshed. Starring Ali Larter and Justin Long.