Story
In the age of omnipresent technology, where the virtual world sinks into reality, a young girl observes the world via a social media platform. Story is a reflection on modern man. Looking through Stories, a popular feature on many social media platforms, we see people who are lonely, lost, or already indifferent about reality surrounding them. The action takes place during one day and is told through short, often ironic scenes where the virtual world blurs with reality.