Summer School
Apathetic gym teacher Freddy Shoop is ready to take the summer off in Hawaii, but he's forced to either teach summer-school English or risk losing his tenure. Now he's stuck teaching a group of unmotivated students as disappointed to be stuck in school over the summer as he is. But with the help of a friendly history teacher, Shoop is at least learning how to act the part of supportive mentor and perhaps even learning something about himself as well.