Surviving Ohio State
Based on the Jon Wertheim's 2020 Sports Illustrated article, Why Aren't More People Talking About the Ohio State Sex Abuse Scandal?, chronicling Dr. Richard Strauss' years-long abuse told in part by his victims - male wrestlers and football players - most of whom have never spoken about their trauma. The documentary will also examine the allegations that Congressman Jim Jordan, an OSU assistant coach from 1986-1994, knew about and ignored Dr. Strauss' crimes.