The Edge
The plane carrying wealthy Charles Morse (Anthony Hopkins) crashes down in the Alaskan wilderness. Together with the two other passengers, photographer Robert Green (Alec Baldwin) and assistant Stephen (Harold Perrineau), Charles devises a plan to help them reach civilization. However, his biggest obstacle might not be the elements, or even the Kodiak bear stalking them -- it could be Robert, whom Charles has reason to believe is having an affair with his wife and would not mind seeing him dead.