The Infallibles
When a gang of robbers provokes chaos in Paris and humiliates the police, the Minister of the Interior wants new blood at the helm of the investigation: Alia is from Marseille, fiery tempered and unmanageable, Hugo is Parisian, valedictorian and meticulous. In short, they have every reason to hate each other. A forced alliance, for better or for worse.