The Killer's Game
Follows veteran assassin Joe Flood; who is diagnosed with a life-threatening illness and authorizes a kill on himself to avoid the pain that is destined to follow. After ordering the kill; he finds out that he was misdiagnosed and must then fend off the army of former colleagues trying to kill him.