The To Do List
Class of '93 valedictorian, Brandy Klark (Aubrey Plaza), wants to get "educated" before college, so she assembles a list of all the sexual activities she missed out on in high school. Quickly realizing that she's way out of her league, Brandy solicits her older sister (Rachel Bilson) and burn-out boss (Bill Hader) for their help, and a supporting cast of horny misfits - including an orally-challenged classmate (Donald Glover), and a grunge-singing doofus (Andy Samberg) - eagerly offer their assistance while shocking mayhem ensues...