Titane
A Cannes Film Festival sensation and Palme d'Or winner, Titane is a feverish and jaw-dropping ride from the mind of Julia Ducournau (Raw). With a titanium plate surgically fused to her skull following a car crash as a child, car model Alexia embarks on a wild and ultimately unpredictable journey that questions our assumptions about family, identity and love.