Total Balalaika Show
Total Balalaika Show is a 1994 film by director Aki Kaurismäki, featuring a concert by the Leningrad Cowboys and the Alexandrov Ensemble. The concert took place on 12 June 1993 on Senate Square in Helsinki, Finland. The event drew a crowd of approximately 70,000 people. The concert featured an eclectic mix of Western rock and Russian folk music, and folk dancers performing to rock songs.