Tuck Everlasting
The story of Winnie Foster (Alexis Bledel), a teenage girl on the cusp of maturity. Winnie longs for a life outside the control of her domineering mother, and when lost in the woods near her home, she happens upon Jesse Tuck (Jonathan Jackson), a boy unlike any she's ever met before. He and his family are kind and generous, and they immediately take her in as one of their own. However, the Tucks hold a powerful secret, and Winnie must decide whether to return to her life or stay with the Tucks.