Two Dollars
Sylvie, an ordinary employee, returns to work after an absence due to her father's death. An unexpected meeting blindsides her: she is offered the promotion of her dreams in front of all her colleagues. She is urged to accept the offer and gradually comes to realize what's really going on. Her colleagues play the lottery every week, but this time they've won the jackpot. However, they don't intend to share with Sylvie because she didn't chip in two dollars.