USHER: RENDEZVOUS IN PARIS is a concert film incorporating the essence of his landmark cultural phenomenon Vegas residencies into a seductive French touch confession. Captured during Paris Fashion week at La Seine Musicale, the film features chart-topping hits including “Yeah!”, “My Boo”, “Love In This Club” and more from USHER’s 30-year career.