Yogi Bear
Yogi and his sidekick, Boo Boo, are Jellystone Park's most-notorious troublemakers, hatching countless schemes to separate park visitors from their vittles. Standing in the way of picnic perfection is their long-suffering nemesis, Ranger Smith. But when Mayor Brown announces his plans to sell Jellystone Park to loggers, Yogi, Boo Boo and Ranger Smith must join forces to save their beloved campground from closing forever.