2 Dope Queens
Hot Peen
Phoebe shares her failed attempts to hook up with a celebrity; the Queens are joined onstage by Tituss Burgess, who talks about channeling Beyoncé; comics John Early, Jackie Kashian and Kevin Barnett.
Black Nerds
Phoebe and Jessica discuss their fashion inspirations and are joined onstage by Uzo Aduba to talk about their nerdy obsessions; comics Naomi Ekperigin, Al Jackson and Gary Gulman.
Phoebe and Jessica chat about fashion moments with actress Lupita Nyong'o, and the Queens challenge her to a braiding competition.
The Queens get nostalgic about their old-school favorites; Phoebe tests Jessica's friendship compatibility with actor Daniel Radcliffe.