Actors: Songs Connection
A VOCALOID x voice actors collaboration, featuring songs from EXIT TUNES. At a prestigious academy, students join clubs to earn points for status. The biggest event though, is the singing challenge where they can perform in front of the whole school!
Adagio
Saku Otonomiya is starting out at a new school a bit later because of his older sister being ill. His old friend, Hinata, tries to make the transfer a bit easier. Meanwhile, Hinata is trying to get permission for his Singing Club to sing a certain song.
After finding out that Saku went on an outing with the Archaeology Club, Hinata and Satsuma try to recruit Saku into the Singing Club.
Sosuke and Uta try to help Saku find the white shadows in order to try to cure Nozomi's illness.
Minori invites Chiguma to play an online game that lets them be cat avatars or avatars of what look like floating white dolls. The setting for the game seems to be a super-realistic rendering of their school.
Saku, Sosuke, and Uta try to figure out a way to make money so Saku can go on the school trip with them. They make a song but it doesn't seem to be getting enough attention, so Kakeru helps them make a PV for the song to help promote it.