Adventure Time: Distant Lands
BMO
BMO is on his way to Mars when a cute extraterrestrial nicknamed “Olive” knocks his spaceship off course, causing a crash landing on a mysterious space station. Upon realizing this strange place is in peril, self-appointed Sheriff BMO enlists Y5, a curious rabbit friend, to help save the day. Will teamwork prevail, or will the powers that be foil this adorable duo’s good deeds?
Obsidian
Marceline and Princess Bubblegum journey to the imposing, beautiful Glass Kingdom — and deep into their tumultuous past — to prevent an earthshaking catastrophe.
Finn and Jake are on the verge of splitting up after countless adventures, but they soon overcome it and decide to go on an even bigger adventure than before.
Peppermint Butler starts over, as just another inexperienced student. When mysterious events cast suspicion on Pep can he master the mystic arts in time to prove his innocence?