Africa's Hidden Wonders
Blanketed by mists and bordered by dense jungles filled with iconic wildlife, Rwanda is a country cloaked in mystery.
The Sahara, a hostile wasteland covering over a third of Africa and the wildlife must adapt to survive the world's largest desert.