Aho-Girl
Akuru is constantly trying the rein in Yoshiko, who is always doing something unpredictable.
She's Here! Aho Girl!
Hanabatake Yoshiko doesn't care if she can't do her studies at all, starts another day at school.
Yoshiko and Sayaka sneak into Akuru's room looking for ideas for his birthday present.