Akebi's Sailor Uniform
The Sailor Uniform I Always Wanted
Akebi Komichi is excited to start school at Roubai Academy; she has always wanted to go there and wear their sailor uniforms, but on the first day she learns that the uniform has changed.
Ohkuma Minoru knows a lot about animals and insects; after learning that Komichi shares her passion, they team up to watch their classmates.