Angel of Death
Police Commissioner Agnieszka Polkowska investigates a girl's horrific death in Opole, where all evidence points to ritual murder.
Agnieszka investigates a girl's death in Opole, where all evidence points to ritual murder; at the time, Piotr was teaching religious studies there.
Exhausted Agnieszka has a theory about the perpetrator of the crimes and is convinced that he has already begun his search for the next victim.
Ewa is found dying in the forest, where the panicked perpetrator left the body and did not finish the ritual.
Agnieszka finds a clue looking through older cases; with her daughter, she also finds a personal picture matching the serial killer victim profile.