Angels in America
Bad News
A gay couple's relationship is tested when one tests positive for AIDS; a job offer from conservative icon Roy Cohn.
Prior hears voices from his hospital bed; Louis solicits sex from strangers; Joe makes a confession to his mother.
While Joe is being seduced by Louis, Prior gets aroused by the baffled Angel; Roy's health worsens; Hannah tries to help.
Louis plans to meet with Prior; under the influence of morphine, Roy paints a picture of heaven; Prior drags Belize to the courthouse.
Louis is badly scarred after a fight with Joe; Prior addresses a review board in heaven; Prior vows to live free of secrets.