Ant-Man
Science Fair
Scott helps daughter Cassie at the science fair, but forgets a key ingredient; not only must he fix her volcano but fend off Yellowjacket - as Ant-Man.
Alien Invasion
Ant-Man and The Wasp are in Hank Pym's lab when they are attacked by an army of tiny alien invaders seeking Pym's growth technology.
Despite Hank Pym's warning, Ant-Man manages to spill soup on his suit, sending him into a size-changing frenzy while trying to defeat the nefarious Egghead.
Scott and his ants must outsmart a brutish exterminator who threatens their home.
Ant-Man and Yellowjacket chase a lost, time-and-space-altering cube created by Hank Pym himself.
When Scott and Hope Pym are attacked by Whirlwind, seeking revenge, they suit up as Ant-Man and The Wasp to take on the gale-force gangster before he destroys the city.