At Home Spain
Look at This Video of Kittens
Seven young people in their 20s, plus three cats, go into lockdown in an industrial warehouse, trying to get away from the vices of the traditional family. The mysterious trauma of one of the cats seems like a premonition of conflict to come.
A cage can be a physical place, but also a mental or emotional one. Confined in her home during a global pandemic, the protagonist of this story will have to find out in just what kind of cage she is trapped in.
In this free adaptation of the novel "A Voyage Around My Room" by Xavier de Maistre, we set off on a journey to the different destinations each object in the apartment wants to take us.
What would you do if a State of Emergency was declared and your partner left you the same day? Marta and Nuria are friends, but are unexpectedly forced to live together in the middle of a pandemic.