Batman: Caped Crusader
In Treacherous Waters
A series of explosions rocks Gotham; Batman finds himself amid a turf war between crime bosses, Rupert Thorne and the Penguin; Commissioner Gordon and his daughter Barbara look for ways to fix Gotham's corrupt criminal justice system from the inside.
…And Be A Villain
When a glamorous movie star disappears, Batman and Detective Montoya find themselves tangled up in the dark web of a mysterious avenger haunting the sound stages.
After her rich father goes to prison, thrill-seeking dilettante, Selina Kyle turns to a life of crime as the Catwoman; Batman plans to end her crime spree while two police detectives intend to see that she uses all her nine lives in one fell swoop.
When Mayor Jessop assembles a task force to catch Batman, Detective Montoya is put in charge; detectives Flass and Bullock take matters into their own hands in an attempt to trap Batman, putting Gotham in a fiery jeopardy.
Batman must find out who is the kidnapping and brain-washing rich, powerful men and why; Barbara Gordon begins to suspect one of her friends to be involved in the abductions, her investigation puts her on a collision course with the Dark Knight.
After a series of robberies in Gotham, Batman wrestles with the possibility that the culprit might be from beyond the grave; Harvey Dent's morality is tested when a generous campaign donation comes in from a most nefarious source.