Birdgirl
30-something Judy Ken Sebben inherits her father’s company, which would be great if that company weren’t built around the most socially irresponsible 20th Century products and practices that, on a good day, involves clearing redwood forests or operating for-profit children’s hospitals.
ShareBear
Judy partners with a tech therapy company and spills the company's deepest secrets.
Judy discovers her office building is alive and quite possibly trying to kill her.
Judy discovers a product her father invented is leaving holes in her, and not the metaphorical kind.