Black Butler
Ceil Phantomhive was born into a life of luxury, only to have his parents murdered before his eyes. Wrought with grief, he summoned a devilish servant, Sebastian, to help him track down – and suitably punish – the fiends who made him an orphan.
Ciel wins the P4's trust, but he still can't find a chance to get close to the Head Master. And so he brings up the subject of Derrick Arden with the P4 and their drudges. When he does, the expressions on the prefects' faces change...