Breeders
No Sleep
Paul and Ally thought these nights were over; Paul spends the night fighting his own anger and his children's inability to go to sleep.
No Places
Luke's parents and the surprising arrival of Ally's estranged father cause Paul and Ally to scrutinize their hopes and dreams for Luke and Ava and discover how far they will go for the sake of their kids.
Ally attempts to acclimatize to Michael's continued presence while Paul begins to question if his accident-prone son's frequent injuries might actually be his fault.
Michael thrives in his new role as dad and granddad, but Paul and Ally can't adapt to his presence as easily as the children can; Luke's hunt for proof that Santa doesn't exist puts Paul's claim that he never lies to the test.
Paul and Ally are thrilled that Sprout, the family gerbil, has finally died but explaining loss to Luke and Ava is more difficult than they thought it would be, as grief manifests itself in mysterious ways and throws the family off course.
In the wake of Michael's death, the family stay with Darren at his country house, but Paul's attempt to give Ally space by taking on kid duties and Darren's fixation on work doesn't help Ally find a chance to say goodbye.